Diadora wspiera polskich tenisistów. Powstaje polski #DiadoraTeam!

/ Adam Romer , źródło: Materiał partnerski, foto: AFP

Wspieranie tenisistów jest mocno zakorzenione w DNA DIADORY. Włoska marka tworzy produkty dla sportowców i chce to robić jak najlepiej. Dlatego zadaje im pytania, słucha potrzeb i szuka rozwiązań, które spełniają ich oczekiwania.

Ambasadorem marki został 23 letni Alejandro Davidovich Fokina, jeden z bardziej obiecujących młodych tenisistów w zawodowym tourze. Hiszpan, aktualnie sklasyfikowany na 36 miejscu w rankingu ATP (stan na dzień 08.08.22) w niedawno rozgrywanym Wimbledonie pokonał Huberta Hurkacza, a w kwietniu br. wyeliminował  lidera rankingu Novaka Djokovica w drugiej rundzie turnieju ATP Masters 1000 w Monte Carlo.

W tourze WTA, DIADORA reprezentowana jest przez Martine Trevisan. Włoszka, aktualnie 26 rakieta świata (na dzień 08.08.22) w ostatnim czasie dotarła do półfinału wielkoszlemowego turnieju Rolada Garrosa w Paryżu.

W tym sezonie DIADORA rozpoczęła również współpracę z tenisistami w Polsce. Tworzenie #DiadoraTeam w naszym kraju rozpoczęto od współpracy z największą imprezą tenisowa. Marka została partnerem jedynego turnieju WTA w Polsce, rozgrywanego w Warszawie, BNP Paribas Poland Open.

Od tego sezonu w strojach i butach DIADORY zaczął grać utalentowany polski deblista – Jan Zieliński, który w tym roku, dzięki dobrym występom m.in. na kortach Rolanda Garrosa wszedł do pierwszej „50” rankingu deblistów ATP. W lipcu zdobył Mistrzostwo Polski w deblu i został wicemistrzem Polski w singlu.

DIADORA od zawsze stawia także na wsparcie utalentowanych zawodników. Dlatego wspiera również polskich juniorów – reprezentantów KT Błonia Kraków Patryka Kowala oraz Jana Sadzika. Ten drugi to tegoroczny mistrz Polski młodzików.

Można więc powiedzieć, że po latach marka wraca zarówno na największe światowe korty tenisowe, jak i na polskie obiekty tenisowe.

Historia współpracy włoskiej marki z tenisem sięga lat 70-tych. Wtedy to ekipa DIADORY stworzyła koncepcję marketingu z udziałem sportowców. Tworzono produkty dla zawodników, blisko z nimi współpracując. Najbardziej znani w przeszłości ambasadorzy marki to:

Björn Borg – zwycięzca 11 turniejów wielkoszlemowych,

Pat Cash – zwycięzca Wimbledonu w 1987

Boris Becker – uważany za jednego z najlepszych tenisistów w historii.

Wielcy sportowcy, którzy bez wątpienia wpisali się w historię tenisa i wpłynęli na postrzeganie marki DIADORA, kształtując ją jako niezawodnego partnera sportowców na najwyższym poziomie. Dzięki współpracy ze światowej klasy mistrzami, przekazywanej przez nich wiedzy i doświadczeniu, marka tworzy produkty innowacyjne, wysokiej jakości oraz, co nie bez znaczenia, we włoskim stylu.

DIADORA ma plan, by w zgodzie z tradycją i historią marki, budować #DiadoraTeam. Planuje wspierać zawodników, trenerów, szkoleniowców i kluby tenisowe w Polsce. Zainteresowani współpracą i dołączeniem do #DiadoraTeam? Zachęcamy do przesłania zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza dostępnego pod adresem: mmsport.pl/diadora-tenis.