Radwańska w kampanii sprzętu AGD

/ Bartosz Cębrzyna, źródło: własne/wirtualnemedia.pl, foto: AFP

Agnieszka Radwańska robi ostatnio furorę nie tylko na korcie. Jej fantastyczna postawa w Wimbledonie pozwoliła jej również otrzymać lukratywne propozycje reklamowe.

Isia już jesienią stanie się twarzą reklamową firmy Amica, której prezes zapewnił, iż umowa obowiązująca obie strony została już podpisana.

– Agnieszka to w tej chwili zdecydowanie najlepsze towarzystwo dla nas. A przecież wszyscy zdajemy sobie sprawę, że to jeszcze nie jest szczyt jej możliwości – powiedział Robert Drożyński, prezes Amica Marketing, czytamy w serwisie Wirtualne Media.

Krakowianka jest niewątpliwie jedną z bardziej niedocenianych sportsmenek wśród reklamodawców. Jak do tej pory jedynym osiągnięciem marketingowym młodej tenisistki była reklama proszku do prania Ariel. Dopiero w tym sezonie jej osobą zainteresowała się firma Oriflame, która publikowała kampanie z udziałem polskiej zawodniczki.

Radwańska działa ostatnio również na lokalnym rynku. Isia polecała swoim głosem jedno ze studiów urody w rodzinnym Krakowie.