USTA stworzyło kampanię społeczną Be Open

/ Szymon Frąckiewicz , źródło: Tennis World, foto: USTA

USTA (Związek Tenisowy Stanów Zjednoczonych) wraz z rozpoczętym w poniedziałek US Open rozpoczęła kampanię społeczną Be Open (pol. Bądź Otwarty). Ma ona promować równość, postęp i pozytywność.

Celem kampanii rozpoczętej przez USTA jest pomoc ludziom, by bardziej otworzyli swoje umysły na  wszystkich ludzi. Elementami kampanii są film, treści w mediach społecznościowych, ekskluzywne transmisje oraz program aktywizacji czarnoskórych artystów, którzy mają pokazać swój talent i swoje dzieła ludziom na całym świecie.

Patrick Galbraith, przewodniczący USTA, tak mówił o akcji: Żyjemy w czasach, gdy nigdy tak jak wcześniej na pierwszym planie znalazła się potrzeba ludzi do współpracy w rozwiązywaniu problemów, które napotykamy. Mamy nadzieję, że kampania Be Open zainspiruje środowisko tenisowe i ogół społeczeństwa do refleksji nad tym co możemy zrobić, by wspólnie rozwiązać nasze problemy.

Mike Dowse, dyrektor generalny organizacji, dodał natomniast: US Open jest najsilniejszą sceną naszego sportu i wykorzystujemy tę scenę by pokazać poświęcenie tenisa dla kwestii sprawiedliwości społecznej i ważnych problemów społecznych. Wszystkie te niezwykle ważkie kwestie, czy to ruch Black Lives Matter, czy ciągła potrzeba wspierania równości płci i społeczności LGBTQ+. Dodatkowo pozwala nam to, by w szczególny sposób docenić pracowników służby zdrowia, którzy pomagają nam w walce z tą straszną pandemią. Mamy nadzieję, że wspólnie możemy wznieść się ponad wszelkie nieszczęścia jakie przyniósł nam 2020 rok i sprawić, że wszyscy, cały kraj, będziemy zdrowsi i silniejsi w 2021 i później.