Ruszyła kolejna edycja konkursu dla szkół

Informacja prasowa, foto: Dzieciaki do Rakiet.

Informacja prasowa

Tenis na lekcjach WF w szkołach podstawowych – to założenia akcji Dzieciaki do Rakiet. Do programu może zgłosić się każda polska podstawówka. 60 z nich otrzyma sprzęt do gry w tenisa, a nauczyciele przejdą profesjonalne szkolenia. Zgłaszać się można do 28 października.

Ruszyły zgłoszenia do akcji Dzieciaki do Rakiet! Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wejść na stronę www.dzieciakidorakiet.pl i przesłać krótki filmik pokazujący sportowe pasje uczniów. Spośród zgłoszeń 50 szkół wybiorą internauci, zaś 10 – kapituła akcji. Dzięki temu 60 kolejnych podstawówek otrzyma sprzęt do gry w tenisa oraz profesjonalne szkolenia dla nauczycieli. Celem akcji organizowanej przez Bank BNP Paribas jest wprowadzenie tenisa na lekcje wychowania fizycznego.

Zgłosić się może każda szkoła podstawowa w Polsce, publiczna i niepubliczna.

To już czwarta edycja akcji Dzieciaki do Rakiet. Po raz trzeci jest ona skierowana do szkół. Dotychczas do programu przystąpiło 150 podstawówek, dzięki czemu ich uczniowie mogą grać w tenisa w ramach lekcji WF.

Dzieciaki do Rakiet to inicjatywa Banku BNP Paribas, której celem jest popularyzacja tenisa wśród dzieci, a także ich rodziców i nauczycieli. Latem już po raz czwarty organizatorzy zorganizowali cykl eventów, w których dzieciaki mogły spróbować swoich sił na minikortach, dzięki czemu kilka tysięcy dzieciaków miało szansę złapać tenisowego bakcyla.

– Trzeba promować tenis, by ta dyscyplina była jeszcze bardziej popularna. Dlatego chętnie wsparłam akcję Dzieciaki do Rakiet i cieszę się, że dzięki niej dzieciaki mają tyle radości z gry – powiedziała Iga Świątek, ambasadorka akcji Dzieciaki do Rakiet.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.dzieciakidorakiet.pl.

BNP Paribas – We are tennis

Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 44 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy.

W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.

Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Hasłem przewodnim Banku, jakim posługuje się w ramach programu jest „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, że Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com.